duminică, 3 februarie 2008

Pentru indragostiti

Am fost ieri la Sala Dalles, la targul pentru Valentine's Day. Stiam la ce sa ma aptept, dar trebuie sa recunosc...acest targ mi-a depasit asteptarile. M-a speriat asa cum ma speriau filmele cu Chuckie cand eram copil. Tonele de inimioare rosii si bradate atarnate peste tot pareau ca se vor napusti aspura mea si ma vor ucide fara mila. Pe langa toate astea...muuuult, dar foaaarte multe animalute de plus, majoritatea roz...pufoase si cu ochi mari si sticlosi...amenintatori chiar...unele stateau imbratisate, altele bot in bot, iar altele scoateau sunete enervante. Un univers in care se auzea peste tot zgomot de pupaturi si "i love you"
Nu stiam cum sa fug mai repede.
In afara de asta am pus ochii pe cateva bijuterii dragute :D

3 comentarii:

Alexandra Tomas spunea...

La ce te asteptai? :))

Anonim spunea...

eu am fost azi la sala dalles si nu era nimic...doar cartile alea si unii munceau acolo unde se presupunea ca ar fi targu pt ziua indragostitilor....tu unde ai fost mai exact?

Alexandra spunea...

pai...daca te uitai mai atent la data la care a fost postat acest text iti dadeai seama ca e de anul trecut.
Oricum, daca nu era targul deschis inca probabil ca o sa inceapa abia in weekend