joi, 31 ianuarie 2008

Alta...

Ca sa se stie...nu-mi place leapsa...nici asta...nici alta...Nu stiu ce e asa amuzant pentru voi, dar fie.

Si mai e vorba si de cele mai bune voci din industria muzicala romaneasca. Oricine se va uita la mine in calculator va observa ca in afara de Iris si Vama Veche, de pe vremea cand stiam fara cea mai mica ezitare toate melodiile pe care le canta Chirila pe disc sau in concert, deci in afara de astea...e foarte putina muzica romaneasca in calculatorul meu, dar precum spuneam...fie...

In primul rand: Cristi Minculescu pentru ca imi place foarte mult Iris, vocea lui, versurile lor...tot
Acum deja incep sa am dificultati.
As spune Nicu Alifantis pentru starea placuta pe care o am cand ascult melodiile lui
Alexandru Andries pentru Cea mai frumoasa zi
Florin Chilian pentru cateva melodii care imi plac
Tudor Chirila pentru ca in liceu nu credeam ca o sa descopar ceva mai frumos decat Vama Veche :P
Mi-am dat seama apoi ca pot...

2 comentarii:

Sagy, spunea...

:P Ei ... vezi ca se poate. Nu reusesti sa vezi frumusetea intr-o leapsa;)
Cu PS ai nimerit-o :))

Alexandra spunea...

decat sa ne conversam pe aici prin commenturi...asta e adresa mea de mail : alexacoltea@gmail.com
ca doar nu o sa las un id intr-un coment de pe blog :P