sâmbătă, 5 ianuarie 2008

Leapsa..e randul meu

Am primit si eu leapsa...

Asadar:
"Era un moment delicat intrucat, in starea de betie in care se afla, daca rosteai un cuvant nepotrivit te puteai pomeni ca-ti sparge o sticla in cap. Adevarul era ca nu fusese niciodata foarte prieten cu Peckover, de fapt rar pusese piciorul in sectia de corectura: exista un fel de zid invizibil intre tipii de la etaj si cei de la parter. Dar acum, simtind apropierea mortii care-i rapise colegul, tinea mortis sa faca parada de camaradenie. Daca era posibil vroia chiar sa si planga, ca sa demonstreze ca el e un tip cumsecade. Iar eu si Joe, care-l stiam bine pe Peckover si stiam ca nu facea nici cat o ceapa degerata, ca nu merita nici macar cateva lacrimi, simteam ca ni se face lehamite de atata sentimentalism muiat in bautura."

Fragmentul este din "Tropicul Cancerului" de Henry Miller. Cartea era chiar pe noptiera. Nu o sa dau leapsa mai departe, dar ii invit pe toti cei care au citit acest post si care cred ca este o ideie draguta, sa considere ca au primit si ei leapsa si sa lase un comment cu fragmentul din cartea lor.

Regula jocului este urmatoarea:
"Ia cartea care este cea mai aproape de tine. Deschide-o la pagina 123. Găseşte a 5-a propoziţie. Postează pe blog textul următoarelor 4 propoziţii/fraze cu aceste instrucţiuni. Nu îndrăzni să scotoceşti prin rafturi după cartea aceea foarte deosebită sau "intelectuală". Dă mai leapşa departe la alţi 6 prieteni. "

13 comentarii:

Sagy, spunea...

=)) imi place cand oamenii se eschiveaza... de cand am primit leapsa, si am urmarit cum s-a dus, esti a doua care are o conditie asemanatoare, si una din cat de 15 -16% (nu am un calcul concret :D )care citea beletristica:D

Alexandra spunea...

chiar asta citeam...si am si "martori" ca sa zic asa. Cu vreo doua zile inainte dormisem la o prietena si dimineata cand am plecat de la ea spre sericiu...stiam ca o sa fie o zi mai libera in care nu o sa am mult de lucru, dar in care trebuia neaprat sa fiu acolo pana tarziu, asa ca am rugat-o pe prietena respectiva sa-mi dea o carte...si asta mi-a dat.
In mod normal era foarte posibil sa citesc ceva pentru facultate, dar in ultima vreme nu am avut timp sa ma ocup de facultate...

Sagy, spunea...

=)) sincer cine are;)
Cu ce se mananca serviciul tau:-\ ?

Alexandra spunea...

presa...reporter...o munca frumoasa, dar care imi mananca mult timp si energie, dar nu ma plang pentru ca imi place prea mult :D

Sagy, spunea...

oau.. tare.. la ce gazeta:D?

Alexandra spunea...

pai nu la gazeta...la tvr. Ar fi fost dragut si la gazeta, dar imi place prea mult ce fac acum :)
Tu ce faci?

Sagy, spunea...

:O la TVR... oau.. am aparut si eu acolo:))
Pai, dak sa merg asa student in timpul liber si topograf in rest :)).
Aaa.. si dovada ca am aparut la tvr =))

Alexandra spunea...

eeee, ca sa vezi, tocmai pe tvr 2, la jurnalul de pe 2 lucrez si eu :P

Sagy, spunea...

=)) Asta da coincidenta:P.. oki, hai k iti promit pe deacuma exclusivitate in momentul cand voi deveni Presedintele Romaniei:P

Alexandra spunea...

wow, am dat lovitura cu asta...dar nu o sa-ti fie usor sa stii :))

Sagy, spunea...

mai ai una:P

Alexandra spunea...

adica? nu inteleg...

Sagy, spunea...

http://george-sauciuc.blogspot.com/2008/01/plesnit-din-senin-de-leapsa-p.html :P