sâmbătă, 19 aprilie 2008

Impresii






Am promis ca revin cu poze si impresii dupa scurta vacanta. Si cu toata ca m-am intors de miercuri seara am tot vrut sa scriu cate ceva insa nu stiu ce. Nu stiu cu ce sa incep si cu ce sa termin. Praga mi-a lasat o impresie atat de puternica incat e greu de descris, Viena totusi nu a avut acelasi efect asupra mea. Insa in Praga m-m simtit fantastic. Parca acolo era locul meu. Mii de vibratii pe moment in acord perfect..o muzica a orasului. De la arhitectura si pana la atmosfera pe care o degajau stradutele alea si vreme incredibil de schimbatoare si imprevizibila pana la toti papusarii, cantaretii de pe strada, si ceilalti artizani...un oras minunat. Dar pentru ca totusi oricat as incerca nu pot sa redau exact Praga, o sa va pun si cateva poze si va indemn cu toata caldura sa mergeti candva in acest oras fantastic.

Niciun comentariu: