duminică, 16 septembrie 2007

I have sand in my shoes







Am nisip pe talpi si mi-am cam prafiut sandalele, dar nu-mi pasa. In seara asta am fost la o cafenea draguta de langa casa cu o prietena, am baut un ceai cu lamaie si apoi, spre incantarea chelnerului am cerut in sfarsit nota. Eram ultimii clienti si se tot plimba pe acolo in speranta ca o sa plecam mai repede. Ne-am mai plimbat un pic si am ajuns intr-un parculet mic din zona. In seara asta m-am dat in leagan. Nu am mai facut asta de cativa ani. Si a fost atat de bine! Atat de relaxant si o senzatie minunata de libertate, noaptea, intr-un parc mic, in orasul mare in care am simtit ca ma sufoc toata ziua. Simteam ca-mi iau zborul...
M-am lasat pe spate si am admirat stelele, pana cand senzatia de ameteala si greata au devenit de nesuportat :))


Uitasem cat de frumos e sa te dai in leagan si sa umbli desculta prin nisip...




o melodie care-mi tot rasuna in cap in tot acest timp...

2 comentarii:

Anonim spunea...

imi place mult poza, that reddish sand:)

Alexandra spunea...

thanks:D