vineri, 14 septembrie 2007

Pana mea...de curent


De trei zile incoace existenta mea este perturbata de pene de curent care apar in cele mai enervante momente. Prima a avut loc in momentul in care urmaream serialul meu preferat, "Sex an the city". M-am chinuit cateva minute bune sa gasesc o lumanare. Si pana la urma mi-am amintit ca sticluta aia draguta de pe langa carti nu e doar de decor...daca ii scot dopul se tranforma intr-o lumare parfumata. In lipsa de altceva...mergea si asta :D Bricheta era unde am lasat-o, in sertarul de la birou. A doua seara...am pus mica mea sursa de lumina care m-a calauzit in momentele intunecate, la loc, sus pe raft...si rau am facut...A doua pana de curent in timp ce o prietena incerca sa-mi trimita pe messenger un film si dupa patru ore primisem cam doua treimi din el...va dati seama ce s-a intamplat cand a picat curentul, iar!

Iar a treia azi, din fericire nu a intrerupt nimic important. Lumanarea am lasat-o inca pe birou cu bricheta alaturi...

Electrica vegheaza!

Niciun comentariu: