vineri, 7 noiembrie 2008

Punct

M-a izbit zilele trecute. A venit toamna. Mi-am dat seama cand a trebuit sa fac un folder pentru luna asta de desktopul de la serviciu. Ma gandeam ce luna e ... eram tentata sa scriu august. Mintea mea a ramas blocata cumva in luna august, in vara, la soare si caldura. Frigul nu mi-a dat de gandit cu privire la noul anotimp ca a fost intercalat cu zile calduroase si cu soare in care visam din redactie la plimbari in parcsi cafele cu lapte baute pe terase cochete. Toamna e anotimpul meu preferat. In mare parte cred ca din cauza culorilor incredibile, mai ales la munte, dar asta e...ma bucur si in Bucuresti cat pot.
De vreo doua saptamani ma trezesc in fiecare dimineata cu un singur gand: Vreau concediu!". Degeaba vreau. Am reusit sa strecor insa un weekend la munte, iar. Daca totul merge bine saptamana viitore pe vremea asta o sa fumez o tigara de undeva de pe o strada frumoasa a Brasovului.
Vroiam sa pun si o poza frumoasa, dar in calculatorul asta nu am nimic interesant. Poate diseara de acasa.
Atat! nu mai am chef. Vreau acasa. Degeaba vreau. Ma duc sa-mi iau o cafea cu gust nasol de la aparatul de al parter.

Niciun comentariu: